Webinarom „Odnos jedinica lokalne samouprave (JLS) i tijela državne i javne uprave (TDI) prema udrugama i području zaštite potrošača“ uspješno smo zaključili još jednu ključnu aktivnost unutar projekta Potrošačka snaga. Tijekom razdoblja od kraja rujna do početka studenog, organizirali smo ukupno šest webinara, od kojih su dva održana u suradnji s prijaviteljem projekta, dok smo preostala četiri organizirali samostalno.
Kroz ove aktivnosti obuhvatili smo širok spektar tema koje su od presudne važnosti za funkcioniranje udruga, počevši od financiranja putem EU projekata i prijava, preko značaja volonterstva, do institucionalnih procedura vezanih uz podnošenje prigovora. Posebnu pozornost posvetili smo i temama odnosa i komunikacije s medijima te izazovima suradnje JLS-a i TDI-a s udrugama u kontekstu zaštite potrošača.
Našim pristupom željeli smo osigurati sveobuhvatan uvid u proces rada udruga – od pronalaženja sredstava za opstanak i razvoja projekata do uspostavljanja kvalitetne komunikacije s donatorima i relevantnim institucijama. Nažalost, istaknuli smo i gorući problem koji i dalje opterećuje područje zaštite potrošača, a to je nedostatna i često neučinkovita suradnja između nadležnih institucija i udruga te samih potrošača. Smatramo kako je upravo to područje u kojem je nužno dodatno raditi na jačanju partnerstva i povjerenja, u korist svih građana.