Uvjeti poslovanja, opći uvjeti poslovanja ili upute za korisnike trebaju biti navedene na web stranici trgovca. Ukoliko se ove informacije ne mogu pronaći, potrebno je dobro razmisliti o kupovini na takvim stranicama.
Česte primjedbe potrošača odnose se na navedeni rok isporuke robe prilikom kupnje u web shopu. Trgovac uz cijenu proizvoda ima istaknut rok isporuke i informaciju da se radi o robi dostupnoj u skladištu. Nakon zaključenja kupovine potrošač ne dobiva robu u očekivanom razdoblju, potom kontaktira trgovca tražeći informaciju o roku dostave te saznaje da je očekivani rok isporuke duži od navedenog prilikom formiranja narudžbe.
U ovakvim situacijama je evidentno da trgovac svjesno daje pogrešnu informaciju kako bi naveo potrošača na kupnju. Naime, trgovac zna da je rok za isporuku navedene robe dulji od istaknutog uz proizvod, ali često zbog konkurencije navodi kraći rok isporuke (koji nije istinit), čime pribjegava zavaravajućim poslovnim praksama.