Pitali ste nas - što učiniti kod materijalnog nedostatka na odjeći? Evo savjeta!

Pitali ste nas - što učiniti kod materijalnog nedostatka na odjeći? Evo savjeta!

Kupili ste jaknu, a ona se nakon nekoliko nošenja počela raspadati po šavovima? To je znak loše kvalitete izrade, a vi kao potrošač imate sljedeća prava: 

 Zahtijevajte popravak – ako je moguće, trgovac mora osigurati popravak bez dodatnih troškova za vas 

 Zahtijevajte zamjenu – ako popravak nije opcija, tražite novu jaknu istog modela 

 Zahtijevajte sniženje cijene ili povrat novca – ako zamjena nije moguća, imate pravo na sniženje cijene ili potpuni povrat novca 

Postupak: Obavijestite trgovca o nedostatku u roku od dva mjeseca. To možete učiniti putem e-maila, osobno kod trgovca, ili slanjem pisane obavijesti putem preporučene pošte.  Iskoristite svoja prava i osigurajte kvalitetan proizvod za svoj novac!

DJH - POTROŠAČKA SNAGA