Pazite na sitna slova i ne pristajte na izmjene koje vam ne odgovaraju!

Pazite na sitna slova i ne pristajte na izmjene koje vam ne odgovaraju!

Egzotične destinacije, ljetovanja iz snova i jeftini aranžmani su uvijek primamljivi, ali treba biti oprezan i svjestan svojih prava. Primjerice, ako trgovac ili organizator putovanja želi svojevoljno promijeniti dogovorene elemente putovanja, potrošač ima pravo raskinuti ugovor bez plaćanja bilo kakve naknade za raskid ugovora i dobiti puni povrat svih uplata - ako se znatno izmjeni bilo koji od bitnih elemenata paket-aranžmana osim cijene. 

Također, ako prije početka putovanja trgovac otkaže paket-aranžman, putnik ima pravo na povrat sredstava i, prema potrebi, pravo i na odštetu. Isto tako, potrošač nezadovoljan uslugom u turizmu ili ugostiteljstvu može podnijeti pisani prigovor u poslovnim prostorijama, odnosno, u samom objektu ili putem pošte, telefaxa ili elektroničke pošte, a pružatelj usluge je dužan u pisanom obliku odgovoriti na prigovor u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora.

Potrošači koji su nezadovoljni odgovorom na prigovor, nepravilnosti u pružanju ugostiteljskih usluga i usluga u turizmu to mogu prijaviti Turističkoj inspekciji Državnog inspektorata (putem mrežne stranice Državnog inspektorata https://dirh.gov.hr/podnosenje-prijava/83 ili putem telefona na 01 2375 100).

DJH - POTROŠAČKA SNAGA