Znate li da organizator parkiranja ne bi trebao naplaćivati parkiranje kada su parkirališna mjesta neočišćena ili prekrivena snježnim pokrivačem?
Javno naplatno parkiralište mora biti označeno horizontalnom i vertikalnom signalizacijom, pa tako i parkirališno mjesto mora biti označeno bijelim linijama. Ako to nije slučaj, a naplaćena vam je dnevna karta, imate nekoliko koraka za ispraviti nepravdu.
Fotografirajte lokaciju i podnesite prigovor koncesionaru, koji vam mora odgovoriti u roku od 15 dana. Ako niste zadovoljni odgovorom ili ga uopće niste dobili, podnesite reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije. Trgovac koji pruža javnu uslugu dužan je osnovati povjerenstvo za reklamacije potrošača u čijem sastavu mora biti i predstavnik udruge za zaštitu potrošača te transparentno, objektivno i bez diskriminiranja treba donositi odluke koje se odnose na zaštitu prava potrošača. Povjerenstvo vam je dužno odgovoriti u roku od 30 dana.